söndag!!

Usch! det är söndag!! imorn är det skola!! me som tur är går vi bara tre dagar!:D najsigt säger jag, va säger ni? Aja nyss åt jag jordgubbar, mummsig värre! :D idag spelade jag en fotbollsmatch och sen har jag bara varit med världens roligaste och sötaste helena! :) annasr har jag inte gjort något mer förrutom att jag sova i 11 timmar och en kvart! nöjd! fast kommer säkert inte kunna sova idag men vi börjar nio imorn så behöver inte gå och lägga mig lika tidigt som vanligt! :) jag räknade ut att det va 7 skoldagar kvar tills vi slutar (om man räknar med dan vi slutar) så det är fett sköönt! :D längtar asmycket till sommar lovet, ska till USA i tre veckor, till landet och massa mera! så man får försöka stå ut de sissta dagarna! :) just nu är jag bara inne på facebook men nu ska jag sluta skriva för det blev ganska långt men det var kul att skriva! :)
men en sissta sak: banan fröken till sina banan elever: tyst i klasen! haha :)

hejdå /amanda <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0