USA!!

halloj halloj! förlåt för att jag inte har skrivit på länge! jag har liksom inte riktigt hunnit, hehe:) aja, nu e det sommarlov och imorn ska jag åka till usa i tre veckor! :) sköönt va?:) fast det jobbiga är att vi måste gå upp klockan 4 på morgonen!:( men men, när vi kommer fram blir det ju bra! :) ja, sen ska jag inte göra så mycket, jag ska till landet, till helenas land och till farmor sen så händer det inte så mycket mer :) men bada, det ska jag göra gryyymt mycket!!! :) det är såå sköönt att bada när man är varm!:) Igår badade jag och helena tre gånger! vi åkte och bada sen åkte vi hem och åt lunch, sen åkte vi och bada igen och sen åkte vi hem och fikaade sen åkte vi tillbaka och badade!! det var såå kul och sköönt! aja hoppas ni får ett bra sommarlov!



puss /amanda<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0