hej!

Hej hej! Jag är ledsen att jag inte har bloggat men har vart lite upptagen. Onsdagkväll till fredag eftermiddag var jag på landet med kusiner och familjen! :) vi barn (min bror och mina kusiner) skulle göra mat och vi råkade räkna lite fel när vi skulle göra potatis! hehe ;) Vi skulle ha gjort 32 potatisar men vi räknade fel och vi gjorde bara 16! hehe!:D sen spelade jag en match som inte gick så bra, vi förlorade, men det var hr varmt som helst då så man blev ganska trött! och när jag var på landet fick jag, vänta måste räkna,... ja jag fick 20 myggbet!!!! kliar gryymt mycket!!! hoppas de försvinner snabbt!

har konstigt hår så jag ser ut som en mupp så det blir tyvärr ingen bild:(¨

ses puss /amanda<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0