Tjo alla peoples!

Åh ångest, vi har skrivning på FREDAG och jag kommer faila totalt!! Har typ knappt 2 timmar på oss och ja vad säger man.. det enda jag gjort e att ha kommit på en tes, STOLT (not) :( Och tesen e inte alls bra, jaa vad ska jag göra tycker ni, jag behöver alla råd jag kan få!

Men, men, idag har jag varit i skolan (vad trodde ni hallåå) och jag fick tillbaka debattinlägget, gick väl hyfsat, helt okej;P Fick alla kryss i andra spalten i allafall och vi har bara 2 spalter.
Sen, när vi slutade, gick jag och Amanda hem till mig och kolla på tv och åt.
Ett tips, ''LasseMajas detektivbyrå'' går kl. 17.45 på SF-kanalen, det e faktiskt roligt, alltså det är julkalendern som gick, när var det?, typ år 2008;S Vet ej!
Jag bakade pepparkakor igår, det är så roliigt att göra massa olika figurer och ett tips e att om ni gör typ hästar eller något annat djur så prova att böja på benen och typ göra så att det ser ut som om de springer, ser kul ut när de e färdig gräddade!:D


lite mörk bild menmen..
-H<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0