Min helg!

Hej !
ja som ni har sett så har jagf inte uppdatert så mycket i helgen så jag gör de nu :)

Lördag: Mamma fyllde år igår så vi grattade henne lite först :D  klockan nio så skulle vi dela ut tidninen Änby runt
och det tog typ en och en halv timme så jag kom hem vid elva halv elva och då så slappa jag
bara lite och sen så hade vi match, samling kvart över ett så vi åkte vid tio-fem i
och hämta helena o johanna :) Matchen gick bra vi vann med 2-0 !
Efter typ klockan tre elr nåt så åkte jag hem och så skulle vi bort klockan sex till några
va typ julbord :D Vi kom hem vid kanske tolv ett elr nåt för vi va tvung
a att skjusa hem nåra andra, så jag somnade direkt när vi kom hem! :P

Söndag: Jag vankade först vid åtta men somnade sedan om till tio och gick upp och åt o så :)
Sen så skulle kusinerna komma och de kom vid två tre elr nåt sånt och då fikade vi och
hade kul och sådär :D De kom för att mamma fyllde år igår :) Sen så åkte de hem vid sex ungefär och nu ska jag snart äta midda, pasta och kött ! :D


snyggt va? :D

Puss! -Amanda


Kommentarer
Postat av: thitti

trevlig helg du värkar haft! :)

kram! <3

2011-12-12 @ 15:55:07
URL: http://thittibandstigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0