Julhandla!

Tjoo!
Det snöa idag, whoooo !
igår efter innebandy så sov jag över hos helena och då kollade vi på nån film
kommer inte ihåg vad den hete men den var bra :) sen så skulle v vi sova i soffan så vi gick
ner dit och tittade på Big Daddy, rooolig!, och sen somnade vi vid halv ett och jag vaknade 10 och helena
vaknade tjugo i elva. Sen kollade vi på tv i typ 15-20 minuter och gick sedan upp för att äta frukost :)
Ätit klart vid tolv och då segade vi lite sen bytte vi om och fixade oss innan vi fick skjus av helenas mamma
till vällingby där vi kollade lite men hittade inte så mycket så vi tog tunnelbanan till
brommaplan och bussen vidare till bromma blocks :)
Där hittade vi mer saker och jag köpte julklappar till kompisar och pappa, sen ska vi nog
åka mästa torsdag elr nåt igen :)
Vi åkte hem vid tio över fem och jag kom inför dörren för ungefär en 40 minutersen :)
Ska snart äta midda och efter det ska jag kanske hem till helena och kolla på
en film :)
Jaa det var min lördag och fredag, hoppas ni också har haft en bra och
mysig helg! Vad tycker ni om snön föresten? :D



Puss! -amanda


Kommentarer
Postat av: thitti

det suger med snö!!!! :(

men man får ändå mera jul känsla ;) <333

2011-12-17 @ 22:49:33
URL: http://thittibandstigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0