Hmm

Förlåååååt!
Jag har varit usel med bloggandet, men jag har behövt fixa inför julafton men nu julklappsruschen över, ska bara köpa 2-3 till.

Igår var jag på kaninutställning me Malin Wiker och det va kuul!
Hade först bedömning, alltså domarna bedömde kaninens päls, klor, kroppsform m.m och min  kanin kom tyvärr inte till ''final'' men han fick 48/50 poäng men det va flera som fick 49 poäng:(
Men Malins ena kanin kom 2:a på bedömningen och den andra 3:a på maskeraden (man skulle klä ut kaninen till nått juligt, den kanske hade t.ex. tomteluva) .
Här är nåra bilder från utställningen

malins guulliga kanin, Fia med knuff:)


när Buster bedöms (Gullunge)


Maskerad-tävlingen, Buster har ett rött band runt halsen som e knutet till en rosett i nacken;) Malins kaniner e de vänster om Buster (de till höger hade 3 (!) alldeles fluffiga kaniner;P

Puss -Helena<33

P.S. Så att ni vet kommer jag nog ta en liten bloggpaus runt jul, för har mycket att tänka på, men slänger kanske in ett inlägg någongång :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0