Hellooo!

Heeej!
Ja, idag har jag inte gjort jätte mycket :S Men i onsdags kom farmor på kvällen och då gjorde jag,helena och jojja klart pepparkakshuset (har ingen bild på det än) och de gick hem vid kvart över tio för vi va typ klara då
och då tittade jag lite på tv och sen gick jag och la mig :) Igår köpte jag de sista julklapparna och så sen kollade jag på en film som var slut kvart i ett så det blev lite sent för mig men jag vakande vid tio så jag sov i alla fall i nio timmar :D Idag så åkte jag, pappa, jonte och farmor in till brommablocks och tittade lite och så, sen åt vi lunch där. Jag åt nudlar och kyckling vilket var väldigt gott men man fick jätte mycket så jag åt inte upp allt, hehehe :P sen kom vi hem vid halv tre-tre tror jag? och då så slog jag in lite julklappar, ringde helena och gick sedan över dit och vi bytte julklappar med varandra :D Jag fick en parfym och ett par jätte fina örhängen! :D

Föresten idag satte vi upp granen och pyntade den för imorn är det ju julafton! Jag både längtar och inte längtar :P jag längtar för att man vill ju ha julklappar, äta julmat vara med familjen och sånt men på sättet jag inte längtar är för att när den väl är här så går det så snabbt och plötsligt är det juldagen! haha :D vad gör ni, längtar elr längtar inte? :)



våran gran !

God jul alla läsare!

Puss! <33 -amanda

P.S jag tror jag också tar en liten paus nu över jul och så men jag bloggar kanske lite då och då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0