Här kommer en texc gjord av mig.

Tjaba everyone!
Vaknade vid kvart över tio idag, men vaknade typ vid fem först och på att jag inte hade någon rullgardin i fönstret
så imorse vaknade jag alltså av att det var ljust. Och ni tänker, varför drog hon inte för gardinen när hon vaknade vid fem? Och svaret är: Jag har två våningar i mitt rum (över våningen är bara ett litet loft med en tv) och jag sov på övervåningen förut och då hade jag bara ett litet fönster där så den gardinen passar inte där nere och jag glömde helt
enkelt det och kom på det vid fem och då visste inte jag vad jag skulle göra så, ja jag somnade om hehe :)

Men i alla fall, när jag hade vaknat så åt jag lite frukost och så där och sen gick jag upp och städa och fixa på mitt rum och nu snart, jag vet lite sent, ska jag byta om och fixa mig :) Sen så ville mamma att vi skulle åka in till bromma blocks och titta lite och äta lunch där, så vi ska göra det tror jag. Jag glömde att jag sa att jag skulle lägga upp bild på det jag hade fått i julklapp men jaf fixar det kanske senare. Fick  i alla fall två perfymer, sex tröjor, två mjukisbyxor, ett par jeans, två par örhängen, en pyjamas, tre ringar och lite till kanske kommer inte på mer nu :)

image description
en sköldpadda, som vi hade i sjön utanför vårt hus i USA :D

Puss! - Amanda

P.S ni får gärna kommentera om ni vill att vi ska blogga om nåt speciellt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0