Good morning!

Helloo!
Ja, jag ska nog, som jag kanske nämnde i förra inlägget, börja blogga som vanligt nu, för jag gör inte så mycket på dagarna så då kan jag nog hinna med att blogga ;)
Men idag så ska jag och pappa åka och kolla på en ny säng till mig, för min e typ as gammal. Men det ska vi göra typ efter lunch tror jag, tills dess får jag se vad jag gör :) Har inte direkt några planer på att göra nåt speciellt nu på lovet, förutom att vi har en innebandy cup på tisdag till torsdag, ska bli as kuul! :D Annars på nyår så skulle vi typ bort till några men så blev det inte så så då ska vi typ bara va hemma tror jag, blir lite mysigt och så då! Men hör nog av mig, puss! -A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0