Debattinlägg

Förlåt för dålig uppdatering!
Nu ska jag (blää) skriva på mitt debattinlägg, måste typ ''bearbeta'' texten men har gjort det mesta såå jag e snart färdig, rätt nice;P
Efter jag skrivit ska jag nog äta middag och sen typ slappa vi tv:n, kolla om det e nått bra.
Jag kom ganska nyss hem från träningen så jag måste trycka in duschningen oxå i schemat.
Idag var jag lite hemma hos Amanda men som sagt så hade jag träning så jag behövde gå hem lite innan 2 och jag hade slagit vad med min brorsa att jag skulle komma hem innan 2 men han trodde jag skulle komma försent. Jag vann såklart så egentligen e han skyldig mig 50 kronor men han slapp undan. E man inte en schysst syrra? Hahah;D
Imorn e det skola så får väl ta och gå och lägga mig i tid:(
Har ju sovit över både fredag till lördag och lördag till söndag för först sov jag hos Maja för hennes föräldrar skulle på fest och på morgonen behövde jag gå hem för jag hade innebandymatch (vi vann me 4-1) sen senare var jag me Amanda och vi flamsa lite och såå.. men sen gick vi (och jojja) hem till Katta för vi kunde få pizza där typ och så stanna vi där till typ 10 sen gick vi hem och kollade på ''she's the man''. Somna kanske 12 för för det första va jag ganska trött och för det anadra behövde vi gå upp 8 nästa morgon för vi hade match (förlora me 2-3).
Nu mååste jag jobba me debattinlägget!!!! Så jag kanske slänger in ett inlägg senare om jag hinner men vi får se för jag måste gå och lägga mig ganska tidigt , e trööött!


en random bild från min brorsas student;S
rakt och uuuuuupp sen neeer! Haahh<33
-helena<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0