dålig upptatering!

hejsan!
jag har haft lite dålig uppdatering, men ska försöka
bättra mig! :D
Har varit träningar ocj läxor och massa andra saker :) Men i
måndags så efter skolan åkte jag och helena hem till henne och sega, lite
NO-läxa tryckte vi in där emellan också :) Hade läxförhör igår, gick väl bra antar jag :)
  Igår åkte vi hem till mig och dega framför tv lite sen hem till helena och sen gick jag
hem för att vi hade ju innebandy träning så behövde äta och byta om innan, kom hem
vid nio och åt och duscha tv och lägga mig :)
 Idag så slutade vi kvart över tre direkt efter skolan tog vi som vanligt tunnelbanan till
brommaplan för att gå på gitarr, ska typ ha nåt upspel nästa vecka :D
Ssen kom vi hem vid tio-kvart i fem och jags skulle åka till träningen halv sex så hade lite
stressigt. sen efter så åt jag lite och ska snart duscha sen franska sen sova! :D


hör nog av mig imorn!
Puss! -amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0