Dålig uppdatering? Japp.....

Tjena mors! Ja, har ju inte varit så bra bloggning på sistone, men som sagt tar vi ju lite halv paus nu men börjar nog blogga lite mer nu :) men Helena är hos sina kusiner så hon har inte kunnat blogga och jag har inte bloggat för att det absolut inte har hänt något de här dagarna. Har typ bara vart hemma och slappat :) men idag gick dan typ as snabbt! Först gick jag upp typ vid 10 och gick upp och fixade mig vid 11-12, målade naglarna också, sen vid ett åt vi lunch och efter lunchen så skjutsade vi farmor till Arlanda, för att hon skulle åka hem, och så fikade vi och sa hejdå till farmor där :) och på vägen hem stannade vi på media markt för pappa och Jonte ville dit, jag hade med mig boken så jag stannade i bilen och läste så vi kom hem vid halv fem och då kollade vi på film, typ Moby Dick elr nåt sånt, till klockan sex, sen åt vi och mamma ville åka till Bromma blocks för att kolla rean och då följde hela familjen med :) så jag kom hem för inte så lång stund sen, men nu ska jag ta och kolla på en film med pappa! :D
Hoppas att ni har haft en bra dag, puss! <3

Hahaha, snygg jag är va? Den är tagen i USA i somras på en M&M butik, längtar tillbaka!


Kommentarer
Postat av: thitti

snygg du e!

jag har haft en jätte bra dag har shoppat på hollister som du kanske såg på min blogg! ;) <3333

kram!

2011-12-28 @ 21:31:58
URL: http://thittibandstigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0