Annandag jul

Helloj! Det blev inget sova över hos mormor och morfar, vi åkte hem på kvällen istället. Det blåste ju asmycket då så jag somnade typ fyra elr nåt och sen gick jag upp vid tio, så jag sov inte mycket jag :S
Men idag vart det i alla fall mellandags rea med Helena och mamma, pappa och farmor :D köpte en tröja och ett par skor, tröjan betalde jag själv av pengar jag fått av mormor och morfar i julklapp men skorna betalde pappa :) vi åkte hem vid kanske halv tre och då åt vi lunch, farmors pannkakor och sen gick Helena hem och just nu ligger jag bara och slappar i soffan.
Hörs, puss! <3 - A

Här kommer en bild på tröjan jag köpte :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut bilden på skorna oxå <3

2011-12-28 @ 22:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0