Andra advent!

Helloo!
Ja i förra inlägget berättade ju helena om vad som hänt i helgen och
det var kuul!
efter matchen imorse så kom jag hem och åt lunch
duschade och fixade mig sen kom helena och vi skrev på debattinlägget
sen så gick hon hem och då gjorde jag inte så mycket.
Mamma hade bakat saffransskorpor som jag smakeade och de var asgooda! :D
(tror jag ska äta en snart)
sen så skulle jag spela en 97match,  för 97:orna behövde hjälp så jag fick spela den
fast det var ganska många 99o98 med också :)
Det blev 2-2 och sen så åkte jag hem och åt midda, tacos!
Och efter middan duschade jag och nu vet jag inte riktig vad jag ska göra :)
fast jag är astrött! för mycket med tre matcher på en helg + träning
på fredan! :D

Tyvärr ingen bild!
 
Puss! /amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0