Tja tjaba tjallo! :D

Hej hej! vet att jag inte har bloggat på länge menmen ska försöka bättra mig nu när skolan börjar:) nästa vecka!:( fast jag känner mig ganska beredd att börja, förutom att jag inte har hittat någon skolväska:( men förra veckan åkte jag ju till helenas landställe på gotland, vilket var grymt kuul!:D och i tisdags kom vi hem:) på onsdagen åkte vi ju till vällingby, det som helena berättade om förut:) sen på torsdag och fredag hade vi fotbolls läger typ med hela laget fem timmar på båda dagarna om man räknar med lunschen:) så idag hade jag träningsvärk i benen! men idag körde vi fotbollsgolf i hella (tror jag) det var kul men mitt lag kom sisst, haha :D sen grillade vi hamburgare och några badade efter lunchen, men inte jag:) så nu är jag hemma och bara slappar för jag e ganska trött:S


lilla jag:)

puss<33 /amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0