Myskväll

Snart ska jag över till nån av Amanda eller Johanna, vi har inte riktigt bestämt vem vi ska va hos, och kolla på film och mysa:) Fast nu innan hade de träning så de e väl färdiga typ kvart över nio:P  Tidigare idag va jag ju i vällingby me amanda och jag ville köpa en väska men hitta ingen snygg men jag köpte lite smink och amanda köpte oxå lite smink och en ring, en snygg ring:D
Imorn och på fredag har amanda och johanna 'fotbollsläger' och sen på lördag
ska de me laget ha lite kul typ spela fotbollsgolf:) så jag blir lite lonely:(

En liten bild på mig:P


Kommentarer
Postat av: Thitti

Jag är hemma!!!!! <33333

2011-08-12 @ 01:25:46
URL: http://thittibandstigen.blogg.se/
Postat av: helena

åh gumsi inte glömmer jag dig i första taget!<33

2011-08-14 @ 15:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0