För mycke tårta!

Hej hej! Ni kanske undrar lite över rubriken men jag ska förklara :) Igår hade ju min storebrorsa konfirmation och då kom det lite släkt hit och då hade mamma bakat två chockladkakor, morotskaka och skorpor, men eftersom att vi inte var så jätte många så började vi inte ens äta på den andra chockladkakan! Så nu har vi en hel chockladkaka i kylskåpet! :D haha:D Vi får fika oftare! Men imorn börjar ju skolan!:( lite sorligt men de är ju ändå inte så mycket sommarväder längre så det är väl dags ! :) Men jag tror att jag ska äta lunch snart så bye bye! :)
tyvärr ingen bild :(

                                                PUSSI <333 /amanda

P.S Det kommer att bli skit svårt att gå upp klockan sju nu när skolan börjar men som tur är börjar vi ju klockan 10 imorn va?? :)

Kommentarer
Postat av: thitti

haha aa det gör vi :)

kan inte ens tänka att gå upp 7 på morgonen!! <3333

2011-08-21 @ 14:50:16
URL: http://thittibandstigen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Aha, Kommer va skiit jobbigt!:)<33333

2011-08-21 @ 16:44:35
Postat av: helena

hoho den där tårtan satt fint;D<333

2011-08-25 @ 21:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0